yasemin333 Silasila arkadaşın dediği postu ben de görmüştüm ürün hizmet değerlendirme kategorisine girin yeniler kısmını seçince o post üstlerde görünüyor başlıkta durunun bandanaları yazıyor
Ezg19 Silasila stillbebek diye bı siteden aldım çok güzeller beğendim ertesi gün geldi siparişim bı bak istersen
tazeaane Silasila canım ben yapmaya kalktım ama geri dönüş sağlamıyolar. Yani Bi set alıcaktım ilk önce bitti dediler. 2.seti beğendim havale eft ile ödm kargo üzreti size ait dediler ama bidaha ne yazan var ne eden.. Ben de ordan alışveriş yapmamaya karar verdim artık
Lulemom Ben yapmadım ama geçen birisi yazmıştı pişman oldum falan diye. İlgilenmemişler mi yollamamışlar mı öyle bişidi tam da hatırlamıyorum
Silasila Arkadaşlar bende çok pişman oldum ucuz geldi ona aldandım sipariş verdim ama 1 haftayı geçti ne kargoya verdiler ne mesaja cevap veriyorlar korkuyorum göndermezse diye :/
Silasila tazeaane aman iyi olmuş cevap vermedikleri bu sayfadan bir şey almayın aldırmayın pişman olursunuz