Bebegim4 Kızlar 5 hafta gebeyim rahimimde yumurtaların üstünde gibi bide kaşığımda daha çok sağ girip çıkan bıçak sağlanır gibi keskin ağrı var 2 gündür başladı normal mi olanınız var mı böyle korkuyorum böyle olunca çok
derindemir Bebegim4 çoooook normal çok.6 bitiyor hala devam o ağrı bende.rahim genişlediği için oluyor
kucuktosbik27 Bebegim4 bıçak saplanır gibi ağrı varsa idrar tahlili verin enfeksiyon olma ihtimali çok yüksek. Öbür adet ağrısı gibi olan ağrıyı uzun bir süre hissediceksin canım rahim büyüme ağrısı o 16 ya kadar ara ara gidip geliyor adet ağrısı
Bebegim4 derindemir ay çok şükür, 3 gebelik yaşadım inanır mısın hepsini unuttum şimdi 3 kayıp olunca da böyle bıçak batması gibi ağrı sık sık girince bide keskin olunca korktum ay Allah razı olsun ya içimi rahatlattım kimse bilmiyo hamile olduğumu soramıyorum ki
yucelayse Bebegim4 benim de ilk haftalarda en çok korktugum şeydi sürekli dinmek bilmeyen bi ağrı olurdu gece uyurken bile ama çok normalmiş şimdi 11+3üm içinizi ferah tutun çok normal. Keseyi gördünüz mü bu Arada ?
derindemir Bebegim4 bulantı,bel ağrısı,alt karın ağrısı tam olarak evlere şenliğim.benimde korktuğum zamanlar oluyor ama hemen girip buradaki eski postlardan aratıyorum sıkıntını.cevapları okuyunca içim rahatlıyor
Bebegim4 yucelayse aslında doktor bu hafta içi gel dedi ama ben gitmedim 15 de gideriz belki bebeği de görürüm dedim 6+5 oluyo acaba bebek görünür mü o haftalarda
Bebegim4 kucuktosbik27 verdim doktor yok dedi idrar kültürü verdim onun sonucu gelmedi 15 de gidicem eğer varsa söyler heralde bu dünden beri oldu başından beri yoktu böyle ağrı namaz kıldım biraz ağrım oldu ondan sonra
kucuktosbik27 Bebegim4 sizin tarifinize göre enfeksiyon gibi görünüyor ama bu haftalarda çabuk yorulma oluyor sen hareket ederken ani hareketlerden kaçın gene ondanda ağrı olmuş olabilir canım bir anda eğildiysen belki onun ağrısı olmuştur
Bebegim4 fethiyeli48-48 yerleşme ağrıları diye nette ama ilk 3 ay olurmuş erkek bebekte güya daha çok olurmuş batıl inanç bence ama
kucuktosbik27 Bebegim4 aynen zaten tahlilde çıkmadıysa enfeksiyon değildir benim sancım oldu 2 . Ayda oda kum döküyormuşum idrarda çok hafif kan çıkmıştı toz ilaç verdi ertesi gün hiç bir ağrım kalmamıştı benim aklıma başka bişe gelmedi açıkçası zaten bişe olsa tahlilde görünürdü
fethiyeli48-48 Bebegim4 valla bilmiyorum kuzum bende de hiç mide bulantısı yok mesela herkes de farklı farklı oluyor . Benim ikinci gebeliğim ilkini kaybettim kaybettiğim gebeliğimde de kasık agrım olurdu böyle şimd de var . Bel agrısı halsizlik de var
Bebegim4 fethiyeli48-48 ilk 3 ayımızı hayırlısınile atlatalım inşallah sonrası daha kolay olacak hepimiz için 🙏🏻💕
mucize35 Benim de şuan oluyor 5 haftaya girdim doktora daha gitmedim adetimin 1 hafta olmasını bekliyorum gaz sancım ve gaz da çok oluyor ama normal galiba 😌
Mucizem67890 5 haftalık gebeyim gün içerisinde kasıklarıma ve rahmime ara ara giren kısa süreli sancılar oluyor en fazla 5 dakkaya kalmaz geçiyor ağrı varken oturmaya çalışın birde derin derin nefes al verin rahatlatıyor doktorum bunların çok normal olduğunu söyledi
Bebegim4 Mucizem67890 Dediğin gibi yaptım aynen hemen uzandım içimden stres panik yapmayayım diye dua okudum panik yaptıkça sanki ağrı çoğalıyor olmayan ağrı giriyo yada 🙈
Mucizem67890 Bebegim4 bencede panik yapmayın korktukça araştırdıkça insan daha kötü oluyor herşey normal olacak diye düşünün etrafınızda hamile kalıpda doğuranları gözünüzün önüne alın ben öyle yapıyorum bişey olmayacak diye düşünüyorum hep ağrı zamanlarımda da dediğim gibi yapıyorum