MercimekveAnnesi16 Kızlar sade soda içiyor musunuz benim midem çok kötü oluyor çevremde içen insanlar da var ama asitli diye ben pek içmek istemiyorum her gün değil ara ara tüketmekte bi sakınca olur mu ?
Nurhayat55 MercimekveAnnesi16 sade sodaa mineral bakimindan zengin olduğu için benim doktorum tavsiye etti ben içiyorum canm faydali bir içecek korkma iç..
BlueButterfly MercimekveAnnesi16 günde 1 tane içiyorum sade ama meyveli filan değil bi zararı yok tam tersi yararı da var ayrıca normal doğumda kasilmalar ağrıları azaltiyormus
metehaninannesiii MercimekveAnnesi16 ben günde 1 tane iciyorum.yemekten sonra hem hazimsizliga iyi geliyor hemde bebek için yararli
Nymphadoraa MercimekveAnnesi16 ben akşam yemekten sonra bir tane içiyorum. Hem şişkinliğimi alıyor hem de faydalı. Doktorum günde bir tane içebilirsin dedi
Serpilbb MercimekveAnnesi16 maden suyundaki gaz kolanın içindeki gibi bişey değil merak etme meyveli olmadığı sürece yararlı hatta 😄
seymabykn MercimekveAnnesi16 İçinde kalsiyum magnezyum oranı yüksek olduğu icin doktorlar sade sodayı öneriyor günde 1 tane içebilirsin ☺️
tupmideligebe MercimekveAnnesi16 merhaba ☀️ bende her gün içiyorum çok iyi geliyor , kola Fatma gibi katkılı içeceklerdense soda çok daha masum 😇
Humanur2021 MercimekveAnnesi16 sade madensuyu bebek için çok faydalıymış ben hergun bitane içiyorum mutlaka doktorumda iceblirsin dedi ama sade bebeğin beyin ve kemik yapısına iyi geliyormuş
Oaxell Sade soda her gün tüketiyorum bende mineralli olduğu için faydalı diyorlar hatta şuan elimde içiyorum kahvenin yanında 😇
MercimekveAnnesi16 Aaaa hiç bilmiyordum herkes yazmış çok teşekkür ederim ya bende korkuyordum içmeye bişey olur diye teşekkür ederim hepinize 🙏🏻😘