26 + 6 dayız. Bebeğim iki gün çok hareketli olursa iki gün durgun oluyor hareketler güçsüz oluyor. Pozisyondan mı kaynaklı anlamadım bu durumu mesela bir hafta içinde hafta başında iyiydik sonra iki gün durgun oldu sonra bir gün çok çok iyiydi hareketleri dünden beri yine durgun ve güçsüz hareketler Pazartesi doktora soracağım ama aklıma takılıyor sizin nasıl? Yine kendini arada hissettiriyor ama çok güçsüz ve durgun şekilde. Hareketli olduğu günler ise otururken vuruyor uzanınca vuruyor kıpır kıpır oluyor anlamadım ben bu durumu