Aysc2651 Kizlar ya 40 hafta oldu hala ne sancım var nede nstde sancı çıkıyor yarında acile gidicem acaba sancı cikmasa nstde sezeryanami alınıyor
aydinaleyna61 Aysc2651 doktorun birşey demedi mi acaba hani bu şekilde sancı vs durumu olmazssa şunu yaparız gibisinden
smyye_kdr Aysc2651 bebegin gelisimi nasıl normal mi peki kılosu falan canım🌸 bizde iki hafta önde gidiyoruz suan 37 haftalıgım ama ultrasonda 39 40 gözüküyor erken gelebilir dedi ama bende de sancı va hic bisi yok.
aydinaleyna61 Aysc2651 bence sorun nasıl bi yol izleyeceğiniz belli olmuş olur sonuçta 40 haftalık olmuşsunuz
Aysc2651 aydinaleyna61 artık doktorumun yanına gitmicegim doktorum 3gun sonra acile gidiceksin dedi yani yarın gidicem artık oraya gidiceksin burada işin bitti dedi 🤔
denizanasi1 Bende 37+3 oldum 3400 gram bebeğim, ama hala çok yukarıda dedi doktor. Normal doğumdan korkmaya başladım, doğuma kadar kilo alır daha🤢
aydinaleyna61 Aysc2651 yarın gittiğin zaman bilgi verir misin acaba merak ettim nasıl bir yol izleyecekler
Aysc2651 aydinaleyna61gittim bugun doğum için hazırlık kan aldılar canım ultrason bakıp idrar verdim nstye girdim yatış ihtimalim vardı günden dolayı ama yatrmadilar sancım vs olursa gelmemi söylediler olmazsa 2gun sonra tekrar gelmemi söyledi 2gun sonra gidicm busefr yaparlar diye düşünüyorum ama sancım cikmassa nstde yatırırlar mi bilmiyorum
H-M Aysc2651 devlette normal doğum son ana kdr bekleniyor ağrı sancı yoksa suniyle doğumu başlatmaları lazım ama