mommasBoys aynı durumdayız bzde 33 haftalık olduk oglum mayısda 3 yasına girecek daha kucuk ve emiyor 🙈bende bir turlu kabullenemedim hamile oldugumu cok erken oldugu için oglum daha kucuk ikisine yetemiyecegim oglumu ihmal edecegim die kendi kendimi yedim ,32 haftadan beride suyum bitti
bianda acıklanamıyorda 1 haftadır hastanedeyim serum antbyotk ciger geliştiriciler vuruluyorum dogumu ertelemeye calısıyorlar keske dusuncelerimi yenseydim die kendi kendimi yiyorum sizin daha erkenmiş o yuzden kendinizi adapte edin bence kesinlikle hissediyorlar.. herseyin hayırlısı hamilelikten kaynaklı hormonlarımızda tavan dusuncelerimizde kendinizi bebeginizi uzmeyin ☘️