Benimde 38 de kontrole gittim suyum azalmıştır hastaneye yarışın yapıldı doğum başlıcaktı açılmam 5 olunca doğumhaneye götürüldüm suyun geldi mi diye sordular yok dedim. Asistanlardan biri geldi suyumu patlattı o sırada toplandılar acil sezaryana aldılar plasenta dekolmanı dediler. Şuan oğlum 2 bucuk yaşında bende 2.ye hamileyim 29.haftamdayım. Doktora ilk gittiğim de ilk doğumunu söylediğim de 2ci doğumda da olma ihtimali var demişti.