Kızlar bugün hiç bi ağrım sızım yokken hafif bi kanama gördüm pedimde. Ama başka hiçbi sıkıntım yok. 32 haftalık oluyoruz bugün. Daha öncede böyle kanama oldu diye gittim açılma yok sancı yok kanama göremedik dediler. Bi sıkıntı yoktu yani öyle enfeksiyon felanda çıkmadı. 2. Kere başıma geliyo kızıma bişey olur diye çok korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan hafif kanaması olanlar var mı bu haftalarda lütfen yardımcı olun 😥