serifenur_60
GulcanDongel
Yaptım gene negatif, ama regl olmadım regl belirtisi de yok. Beyaz akıntı var normalden biraz fazla. Acaba stres mi yaptım ondan mı regl olmuyorum. Ya da geç döllenme oldu. Kafam karisti bilemiyorum. En sonunda bekle dedim kendi kendime sonuçta ya regl Olcan ya hamile inşallah. 40. Güne kadar beklicem olmadı kontrole gidim diye düşünüyorum.