32+5 te 2 doz ertesi gün 2 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum.Rahimde perde var ne olur ne olmaz doktorum erken gelme riskine karşı vurulmamı istedi.Bu zamana kadar şükür sorunsuz geldim.İğneden sonra bebeğimin hareketlerinde yavaşlık,yüz kızarması yaşadım.Okuduklrımda mümkün olcağı söyleniyor fakat vurulanlar siz neler yaşadınız belirtileriniz nasıldı evham yaptım biraz bilgi verir misiniz