ilknurrkrc benimde öyle şuan post açtım ama yazan olmadı. 2. Kere başıma geliyo bide 2. Yi demin farkettim moralim çok bozuk bişey olacak diye korkuyorum. Daha öncede aynısı oldu ağrı yok sızı yok sancı yok kasılma yok hiçbişeyim yok 2 3 damla bişey gelmiş sizinoe mi öyle oldu