papatyasever34 şuan yazını okudum ve okadar uzuldumki 6+5 gunluktu kanamam oldu doktora gittim kese var minicik dedi iğne hap verdi neyse 1 hafta bekledik 7+4 de gittim kese buyumus ama etrafı çok tirtikliydi bebek ise 7 mm ama kalp atışı yoktu istersen beklyelim dedi bekleyince değişimi durum dedim pek değişmez dedi mecburen aldırdım şuan 10 gün oldu kürtaj olalı ama insallh senin bebeğin seninle kalır çok dua edicem sana okadar kötü bir durumu inan doktordan çıktım eve nasıl geldim bilmiyorum ne uyudum ne göz yaşım dindi insallh bebeğin seninle kalır arkadaşım üzülme bol bol dua et hayirliysa bu evlat sana gelsin hayirsizsada rabbim bilir gerisini🤲🏻