eylulay34 Kızlar bugün canım aşırı derecede turşu çekti. Evde bulunan turşu da çok acıydı ama dayanamadım ve bi tabak yedim. Ama sonradan vicdan yaptım çocuğu etkiler mi acı. 18 haftaligim
Burcuk eylulay34 canım acı yiyemeyen ben bi ara sürekli acılı yedim durdum .. yedikçe haz alıyordum sonra geçti gitti
ZeynepKara eylulay34 acı tatlı tuzlu ekşi yemek bebeğe zarar vermez şimdiden damak tadını oluştururmuş dergide öyle okumuştum 😌
eylulay34 Burcuk aynen ben de pek sevmem. Sadece cigkoftede yiyebilirim. Ama nasıl canım çekti tutamadım kendimi 😂
Seyma53 Benimde doktorum acı yemekler yeme demişti ancak bebeğe zararı olduğundan değil annenin sağlığı için mide yanması ekşimesi sindirim sorunu falan olmasın diye bebişine zarar değil yani canın çektiyse ye canım az bişeyden nolcak 🙂