Merhaba anne adayları ben 5+3 hafta gebeyim bugün kese görmeye gittik doktor iki kese gördüğünü birinin çok iyi güzel olduğunu diğerinin gelişimin zayıf ve küçük olduğunu söyledi. % 50 ihtimal kaybolup gidecek %50 sağlıklı gelişmesi dedi 3 hafta sonra kontrol var Böyle bi durum yaşayan var mı nasıl ilerledi gebeliğiniz