2prensannesi06 Selam canlar 🥰 4 günlük cici anneyim. Normal doğum yaptım ama hâlâ sancı çekiyorum normal mi sizce. Adet olacakmışım gibi belim karnım ve kasıklarım çok ağrıyor 🙂 Rabbim hepinizi kurtarsın inşallah 😘
zeynepylmz 2prensannesi06 rahim toparlandığı için ağrı hissediyor olabilir misiniz?Allah bağışlasın bu arada darısı bize 🥰