Aldırmicam o yüzden yaptırmayim düşüncesine karşıyım, sanki yaptırınca mecbur aldırmak zorundasın gibi.Yaptırılmalı bence aldırıp aldırmamak sana kalmış. Aldırmicaksan en azından bazı şeyleri önceden bilip doğumda daha bilinçli olunmalı. Far görmüş tavşan gibi kalmak mı iyi yoksa bilinçlenip araştırıp herşeyi öğrenip doğum yapmak mı. Bilinçli ebeveyn olmak çocuk için çok önemli ve bu özel bi çocuksa kat kat önemli.