Merhaba kizim 13aylik olucak bende 36.3haftalik erkek bebegime hamileyim doktorum her gittigimde kafasi buyuk diyor ve benim ilkimde olmadigi icin agri vs bunda acayip bel agriisi ve kasik agrim var sag tarafta oyuyor resmen bedenimi wc desen bir karnim agriyor ter geliyor zor yetisiyorum ve cok korkuyorum vu seferki dogumdan neden bilmyrm ilkimde kusmustum birde bundada olur mu dikis yeri nasil olcak agri vs lutfen ikinciye dogum yapmislar yazabilirmi basina gelen varsa