Doktor 2 li testi öneriyoruz sorun çıkmazsa zaten diğer testleri yaptırmıyoruz dedi. Birde özel bi testten bahsetti. Maliyeti yüksek siz bilirsiniz dedi. Biraz araştırdım 2 li testler de sorun çıkabiliyormuş. Ama test sonucu sorunlu olup doğum yapan ve sağlıklı bebek dünyaya getiren de çok kişi var. Sadece psikolojimin bozulmasını istemiyorum.Hayırlısı bakalım.