Dilberlila Arkadaşlar gece 1 gibi yattıyorum ve 12 30 gibi kalkıyorum ertesi gün uyku cok seviyorum sizce bebek ac kalıyormudur bilgisi olan varmı
Vahideozturk Dilberlila Valla bebek aç kalıyor mudur bir bilgim yok ama aynı sorunu bende yaşıyorum çok fazla uyuyorum hamileliğimin başından beri bu sorunu aşamadım
Hamisimhamiss İlk zamanlar bende çok uyuyordum ama belli bir haftadan sonra istesenize uyuyamıyorsunuz maalesef bence tadını çıkarın bol bol dinlenin😇
Dilberlila Hamisimhamiss bende bi açıdan öyle düsündüm😂 24+5 haftalığız ilerde uyuyamıcam çocugun gelişimi normaldi bakalım bu sefer nasıl çarsamaba randevum var