Kızlar merhaba bu gun 37+4 olduk cok şukur 20.. Haftadan beridir maşallah sütüm geliyor bu haftalarda gögüsümde top top şişlikler var bazen sıkıyordum sütüm cekilmişmi vs diye südyem takmıyorum acıyor dogumdan sonra bebek midesi kücük oldugu icin gogsümü tam boşaltamassa mastisis olurmuyum veya şimdiden oldummu korkuyorum 🤦♀️