synpolyanna anneadayi33 Dkdkd Nry0682 peki belirtileriniz neydi bende 13 gün oldu iğne yapalı. Adeti bekliyorum umarım olmam🤲🤲
Kbrasc Nry0682 bende iğne yaptıgım günü sayarsam bugün 12.gün gebelik testi yaptım hayalet çizgi ikinci çizgi hamile miyimdir acaba iğne etkisi midir hala?
Nry0682 synpolyanna benim hicbir belirtim olmadı.13 cü haftadayım hala belirtim yok.Ultrasonda görmesem hamile oldugumu ben dahil kimse anlamaz 🤣
Dkdkd synpolyanna benim belirtim yoktu zaten gün sayıyordum 14. güne kadar bekledim test yaptım çok hafif silik çizgi çıktı ardından hemen kan vermeye gittim beta 19 çıkmıştı sonrasında 2 günde bir kan verdim artmaya başlamıştı
synpolyanna Nry0682 iğneyi vurduğumdan beri bendede bişi yok ya sadece iğne batması oldu bi 2 3 kez korktum birşey oldu diye dahada bşrşey yok beklemek zor🤦♀️
synpolyanna Dkdkd umarım benimde öyle olur allah büyük 🤲🤲 normal test mi yapmıştın yoksa erken gebelik testimiydi?
Dkdkd synpolyanna 13 gün olmuş iğne olalı aslında 2 gün şonra falan yapsan test sonucun çıkar ama istersen tabi adet gününü bekle. İnşallah vardır kuzum Allahım nasip etsin isteyen herkese🙏🏻🧡
synpolyanna Dkdkd amin inş ay bana kalsa yarın hemen yapasım var normal testle en azından hamilemiyim değilmiyim belli olur diyorum . Ama normalde de çıkar mı bilemedim neyse yarın ola hayrola
Nry0682 Ylnzkus12 yumurtan belli boyuta gelip kendiliginden catlamıyosa doktor buna igne verip bu igne sayesinde catlamaya yardımcı oluyo.Ve bi saat veriyo mesela igneden 36 saat sonra ilişkiye gir diyo ve kısmetse bebişin oluyo