Şuan ağlayarak yazıyorum, ilk adet tarihine göre 8 haftalık gebeyim demin doktordan çıktım embriyo gelişmemiş kalp atışları yok dedi ilac verdi haftaya da duyamazsak kürtaj olacakmışım, bu durumda olup sonradan kalp atışını duyan oldu mu, şuan öyle perişanım ki anlatamam…