Pakize12 baby turco aldım ama en küçük paketinden 1 numara. Bebeğim 3 kilo doğdu bez büyük bile geldi ama pişik yaptı iyi ki az almışım. Şmdi sleepy geçtim bunuda en küçük paketinden almıştm pişik yapmadı artık stoklsyarak devam ederim 😅 size de tavsiyem hangi markayı alacaksanız alın ama en küçük paketten alın pişik ihtimaline karşı beziniz ziyan olmamış olır