Fasulyemibeklerken Kızlar mrhb covid pozitifim cpr 33,19 çıktığı için doktor antibiyotik verdi fakat ben çok çekiniyorum antibiyotik bebeğime zarar verirse diye 22 haftalık gebeyim sizde durumlar nasıl 😪
Yuceroglu Fasulyemibeklerken Gebelik kategorisinde olup kullanılan antibiyotikler var ondan vermiştir büyük ihtimalle 🙄
Bsmlh Fasulyemibeklerken gebelıkte kullanılan antibiyotikdir canım bende kullanıyorum ama idrar yolum için kötü olsa vermezdi
ssssxsss Fasulyemibeklerken covid-19 bir virus enfeksiyonu, CRP kandaki enfeksiyonu ölcer yani eger antibiyotik verildiyse bu covid-19 icin degil baska bir bakteriyel enfeksiyon icindir virus enfeksiyonlari icin antibiyotik verilmez cunku antibiyotikler virus tedavisi yapamaz
Yuceroglu Fasulyemibeklerken gebelikte b grubu ilaçlar kullanılıyordu galiba. Doktorunuz bilerek vermiştir. Çoğu kişi kullanılmasını önermişler antibiyotiğin🙄
Fasulyemibeklerken Bsmlh Bende araştırdım idrar yolu enfeksiyonu için veriliyormuş ben covidim doğal yöntemlerle atlatsam sanki daha iyi
Bsmlh Fasulyemibeklerken ama yıkılma diye önlem almış bence kullan hangi seviyede geçireceksin kovidi dr bilemez canım allahım kolaylıkla hemencık geçirsin 🤲
Fasulyemibeklerken ssssxsss Açıkcası idrar tahlili yapılmadı kana bakıldı ve ona göre verdiler bende anlamadım cpr yüksek d dimer yüksek onun için de oksapar iğne verdiler