tosbikimmm kızlar oğlumun adını hem kayınbabam hem dedesinin adını koymak istedik kemal özgür olcak uyumsuzmu olmuş sizce
Taze_gebe tosbikimmm gayet uyumlu olmus kulaga hos geliyor siz onlarin isimlerini koymakta rahatsaniz sorun yok guzel olmus boyle 😇
tosbikimmm Taze_gebe önce ben istedim ağzımdan kaçırdım sonra heveslendiler dönüş yok gibi:))) eşim teklif etmedi şuan sadece sen söyledin heveslendirdin koyulmazsa alınırlar diyor haklı olarak:)