26.03 te gece 03:45 te sancım başladı. Lavaboya gittim bir degisikliklik vardı bedenimde. Regli sancısı gibi bir sancı belimden kasıklarıma vuran. Takip ettim 15-20 dk arasinda olup geciyordu. Biraz takip ettim. Sağlık çalışanıyim anladım ki doguruyorum. Eşimi uyandırdım ben gugun doguruyorum dedim. Gününe daha var yat falan ddi 🤣🤣🤣 ama sancı izin vermiyordu. Hemşire arkadaşımı aradım durumu izah ettim doğumun başlamis dedi. Telefonla konuşurken birşeyin aktığını hissettim ve baktım ki suyumda gelmisti 🤲🤲. Gece 4:30 da çantamizi aldık güle oynaya hastaneye gidiyoruz. Doktorum kontrol ettiğinde 4-5 cm açıklığım vardı. Yolu yatilamistik bile. Ama sancılar azdı. Doktorum uzun sürer biz suni sancı da takalım dedi. Sabah saat 9 gibi suni sancı verildi öğlen 12 de minik mucizemi kucağıma aldım. Sancıyı toplamda 3 saat çektim.