Aydan4ik kim söylüyor ayağı bacağı belli olur diye ya🤦♀️ Yok öyle bir şey. İnsanların bu boş konuşmalarıyla, zaten zor zamanlar geçiren gebelerin psikolojilerini bozmalarından aşırı sıkıldım. Benim 35 haftam bitmek üzere. Bebek oldukça hareketli, kilosu ideal boyu hafta olarak ilerde, karnım bazen sağa sola gidiyor hareketlerinden. özetle her şey fazlasıyla iyi ama ne ayağını ne elini gördük bu ne saçma bi yorum ya. Bebeğinizin gelişimi iyiyse, her gün bir kaç kez hareket hissediyorsanız gerisi boş. Hiç canınızı sıkmayın. Tıkayın kulağınızı bu boş insanların boş laflarına.