arzubldk Ankara da olup şehir hastanesine giden anneler memnun musunuz? Detaylı ultrasona giren oldu mu orda hiç?
Beyziikoo arzubldk 13.haftadan beri gidiyorum doktorumdan ve hastaneden memnunum. Detaylı ultrasonumu da hem özel de hem orada yaptırdım 😊
Sibelllllcan arzubldk 24 haftalığım başından beri oraya gidiyorum ayrıntılıda çok güzel baktılar sevdim ben orda doğum yapacam inşallah
arzubldk Beyziikoo ya her zaman aynı doktara gidebiliyor musunuz ben hep başka doktara denk geldim randevuler hep öyle oldu
Uzumunnannesi_06 Sibelllllcan hangi doktora gidiyorsunuz acaba. Birde kaçıncı haftada ayrıntılı ultrasyona girdiniz ☺️
arzubldk Sibelllllcan biraz detay verir misiniz mesela neye neye bakıyorlar ne kadar bilgi veriyorlar ultrason görüntüsü veriyorlar mı ? Ayriyeten özele gitmeme gerek var mı tekrar 🥰
Sibelllllcan arzubldk bebeğin heryerini inceliyor ve bi yandan seninle konuşuyor söylüyor gelişimini felan resmnide verdi hatta kızının burnu çok güzel resmini çekeyim bak dedi ilgililerdi bana göre☺️Tekrar özele gerek yok bence
Uzumunnannesi_06 arzubldk mhrs den alarm kuruyorum doktora. Randevu açıldığı an bildirim geliyor hemen alıyorum. Buğüne kadar böyle yaparak hep aynı doktoruma randevu aldım. Bu şekilde deneyebilirsiniz
Beyziikoo arzubldk Evet başından beri aynı doktora gidiyorum. Mhrs’den devamlı takip ederseniz aynı kişiye gidebilirsiniz. Olmadı sabah erkenden gidip o kişiye sıra alabilirsiniz şimdiye kadar başkasına gitmedim 😊
gamzeserenn Ben detaylıya girdim orda ama maalesef hiç memnun kalmadım 5 dk sürdü tam tamına hiçbişey görmedim görüntü de vermedi hiçbir bilgide.
gamzeserenn arzubldk şart diyemem tabi beklentiyle alakalı bizim herşey yolunda çıkmıştı sonuç tatmin ederse gitmeyedebilirsiniz ama beklentim 30 35 dk sürmesi bilgilendirilmek ve bebeği görmek istediğim için ben özele de gittim pişmanda olmadım😊
arzubldk Uzumunnannesi_06 doktorların haftaları hep farklı oluyor ya onun için pek denk getiremiyorum mesela çarşamba günü 2li taramaya gittim 2 hafta sonra gel dedi kan sonuçları için randevu yerine baktım başka doktor var bu sefer ikili tarama için o doktor 36 üstüne bakılır diyor onun için hiç denk gelemiyorum 🤷🏼♀️
arzubldk gamzeserenn tabiki bende görmek bi ultrason fotoğrafı almak isterim bunun için sincandaki lokman hekime iyi diyorlar bir de oraya giderim ☺️☺️
DMLBRK arzubldk randevu alip gittiğinizde mecbur bakiyolar diye biliyorum 36 hafta ve üzeri yazdigi icin bakmamazlik yapamiyolar
Sndrsym Beyziikoo sabah kaç gibi gidilmeli sizce? Ve gittiğiniz de ben şu doktora istiyorum dediğiniz de veriyolar mı sıra?
cilekbebek22 Ben başka şehirde yaşıyorum doğuma 2ay kaldı annemler ankarada olduğu için doğumu şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum son haftalarda gitsem doğum için kontrollerimi yaparlar mı bazı hastaneler belli bir haftadan sonra kabul etmiyor diye duymuştum
arzubldk cilekbebek22 bende öyle duyduğum için özele de gidiyorum devlete de her ay devlete kesinlikle gidiyorum takip için arayıp bilgi ben bence önce alıp almadıklarını bilmiyorum
Beyziikoo cilekbebek22 Yanınızda mutlaka 2li ve 3lü tarama sonuçlarınız olsun bir de ayrıntılı ultrason. Bir sorunla karşılaştıkları zaman onlara bakmak istiyorlar ya da bebeğin en küçük ultrason görüntüsünü istiyorlar 😊 Yani en azından bi 2 3 hafta buraya da gidip gelseniz iyi olur takibiniz kaydınız gözüksün hastanede doğum da bi sorun olmasın inşaAllah 👐🤗
gamzeserenn Zelsonr Hastahaneye değilde Gülhiz karataşın özel muayenehanesine gittim ben çokta memnun kaldım 400 tlydi 35 dk kdar sürdü pozisyonu müsaitti bizim herşeyine baktı gösterdi ve anlattı. çıkarkende cd de hareket ettiği videoları görüntüleri verdi bide 4 tane yüzünün görüntüsünü verdi tavsiye ederim 🌸