İzin veriliyor, zaten kimse kimseyi çeviremiyor bile İstanbul’da. Eşim için hastaneye gittik 1 ay önce, ne polis ne bişey, hiç. Benim evim sokak arasında, ablam cadde üstünde oturuyor, cadde ful elinde market torbası yürüyüş yapan, köpekle gezen, bu hafta İstanbul dışındayım kaldığım yer cadde üstü, kimse yok dışarda şoktayım, buranın halkı bilinçli diyorum bana gülüyorlar.