Kızlar selam🌸
38+2 deyim şuan bugün kontrole gittiğimizde bebeğin suyunun azaldığını söyledi doktor, kan idrar tahlilleride verdim. 3 gün sonra tekrar gidip çatı muayenesi ile birlikte eğer azalma acil bir duruma dönüşürse sezeryana alınabilirsin, ya da muayeneden sonra suni sancıyla normal doğumada başlatabiliriz dedi. Aynı durumu yaşayıp normal doğum yada sezeryanla yapanlar var mı aranızda süreç nasıl gitti acaba