Asel_678 6 senelik evliyim 3 yaşında bir oğlum var tüp bebek ne yaptıysak normal yolla hamile kalamadım kuzenim nisan yağmuru biriktirmiş balkonda onu içtiginin ertesi ayı hamile kaldı pek oralı olmadım ama inanmadım da değil sonra bi yerde okudum nisan yağmurları şifa demekmiş yani kim ne niyetle içiyorsa ona fayda ediyormuş benim oğlumda da ateşli hastalık var pafa sendromu onun için nisan yağmurları topladım 1 kavanoz annem şeker hastası neyse okudum güzelce o suyuda ayet-el kürsi şifa ayetleri nas felak bildiğiniz tüm dualar oğluma icirdim şükürler olsun rabbime düzeldi bende hamile kalma niyeti ile içtim ne olcak ki rabbimin göklerden yağdırdığı suyu içince ağustosta son regli mi oldum bi öğrendim ki hamileyim şuan son ayımı dolduruyorum bi kızım olucak inşallah bence deneyin kuzenim ve ben birer örneğiz