Sisi bana da oluyor bende suan 9haftalık hamileyim ve ikinci gebeliğim ilkinde de öyle hissettiğimi hatırlıyorm doktoruma sorduğumda onemlı bırsey olmadığını soyledı sanki belimle karnıma bir anda agrı gırıyor batma hissi yaşatıyordu ama sonra geçiyor … annemde yerel olarak bebeğin hareketi derdi hep ☺️