iremk merkezdeyim. İlk dogumumda alaattin kacara gitmiştim 9 ay boyunca ilk gebeligim olmasına rağmen birşey sorduğumda ammada meraklisiniz diyordu memnun değildim. Şimdi ikinci bebeğim geliyor çok doktora gitmek zorunda kaldım ilk devlet Sebahattin çelik ten başladım çok konuşkan doktor ama bazı durumlardan devam edemedim. Üniversiteye giderseniz Mine hanım ile Gürhan bey var tavsiye ederim ben çok yoruldugum için orasinida bırakmak zorunda kaldım. Eğer bütçeniz varsa prof Dr Ertan adalı oda çok ilgili bir doktor ama şehir hastanesi düşünüyorsanız Altuğ bağcı tek geçerim o kadar kibar ve ilgili bir doktorki