Merhaba kızlar. Ben yabancı oldugum için turkiyede hastanede nasıl bakıldıgını, bebege neler verıldıgını bılmıyorum. Erzurumda Buhara hastanesını duwunuyoruz dogum icin. Acaba orada dogum yapan var mı? İyi ve kotu taraflarını yaza bilirmisiniz rica etsem🙏🏻 Bızım ulkede mesela bebege hastanede giyilecek kiyafetler filan hepsini hastane yapıyo. Burda da acaba öyle mi?