merhabalar deneyimlerinize ihtiyacım var. 4 günlük bebeğim var. sezeryan doğum gerçekleştirdim. sütümü ilk günden beri pompayla sağıyorum. 2-3 saatte bir düzenli 15 dakika sağım yapıyorum. dün akşamdan bu yana kol altımda bastırdığımda acıyan ve yumurta kadar ele gelen bir şişlik var. mememde kızarıklık yada tıkanıklık yok.başına gelen var mıdır ? yada fikri olan?