Bukiii
Merhaba , ben yapmadım ama bir akrabam yaptı kendisi de ebe üstelik çok memnun kalmış yeni açıldığı için çok temiz, bende 4 gün yattım kadın doğum bölümünde gebelik kanamalarından dolayı çok steril ve ilgililer , bebdr doğumu orda düşünüyordum fakat erken doğum riski tespit ettiler 26. Haftamda imza attırdılar 36. Haftadan önce doğum başlarsa oraya gitmemem için, çünkü yenidoğan yoğun bakım üniteleri yok , erken doğumda müdahele edemeyecekleri için , kısmet şuan 31. Haftanın içindeyiz belki bebeğim zamanında gelmek ister ben de orda doğum yaparım hayırlısı😊🙏