Merhaba 🙋🏽♀️
bebeğim 1 haftadır hep solda hareket ediyor, tekmeleri hareketleri hep o tarafta. Sol yanım çürüdü diyebilirim🥲 bu durumu yaşayan var mı? Hareket ettiği için endişe etmedim açıkcası hatta bebeğim müzik duyduğunda daha da hareketleniyor 😁 ama burda sürekli bebek toplanması vs diye başlıklar görüyordum, merak ettim😇