OmerAzizeSrc 7+2 yim kızlar adet olur gibi bel ağrısı çekiyorum aynı o zamanlar gibi sanki çok ağrıyor normal mi bu korkuyorum doktor muayeneme daha var
DuruSuedaAca OmerAzizeSrc kanamanız yoksa merak etmeyin benimde öyleydi bebek yerleşiyormuş öyle demişti doktorum 🙂