3bebekannesiii Btlycdg 1 haftadır hastayım ateş tat ve koku kaybim var şehir hastanesine gittim test yaptılar covid negatif dediler ama aşırı hastayım
metehaninannesiii Mk3804 annemgil gaziosmanda oturuyorlar bende yenisehirde ki şokta müdürdüm de o yüzden barborusu biliyorum