yasemin333 Tuba04 32-33 haftalarda birden oldu sadece göbeğimde alt kısımda oluştu biraz o günden beri günlük daha fazla yağ kullandım üç defa falan artmasını engelledim şuanlık.
CansuBb Tuba04 Canım olacağı varsa son ayda daha çok oluyor, genler açısından şanslıysan nemli tutman bile yetecektir 🤗 Ben o şanslılardan değilim ama son aylara girince dikkat :)
Bsmlh Tuba04 ilkinde liberac kullandım hiç çatlamadım bunda hiç bişi kullanmıyorum 34 girdim çatlamadım ama çatlatsana artık bilmiyorum🥰😁
Cidemkisa Tuba04 ilk gebeligimde catlamadim bunda da 35 haftalık oldum masaalh diyelim daha çatlak yok ins olmaz