Minik1234eli benmde plasente rahime yapışık bizimde 24.haftada belli oldu şuan 30 biticek bende korkuyorum ama doktoruma sordum ne gbi skıntılar olabilir diye doğumda kanaman durmaZsa rahimi almak zorundayım bu olur dedi ben 24.haftadan beri kayınvalidemde kalıyorum Allah razı olsun o bakıyor çünkü riski bi durum asla kanaman olmaması lazım erken doğum yapmak zorunda kalıcaz 36 veya 37 alıcam dedi kendimi rahatlatmaya çalışıyorum rabbim bizi evlatlarımıza evlatlrımızı bize bağışlasın inşallah sağsalim çıkıcaz bu durumdan 🥰