Minikpandam1 Kızlar günaydın 13+3 hastaneye gittim doktorumuz cinsiyet için tahminde bulundu. Ve kız gibi dedi sonradan değişir mi sizce? Aranızda değişen oldu mu ?
Kaderimm Minikpandam1 Cnm en iyisi 16haftayi beklemek en iyisi banada o haftalarda erkeğe benziyor dendi 16haftada kız olduğunu ogrendim
Kaderimm Minikpandam1 Yani o haftalarda zaten tam net gelişmiş olmuyor cinsel organları doktorum hep 16jaftayi beklemede iatar eder di kesin bı yanıt için bazen ondada yanılma oluyor tabi kordon yatış pozisyonu felan etkiliyor