Mariyete ben beş yıl önce Yüksel Sayın a gidiyordum. Oda bikaç sene önce Başhekim yardımcısı olmuş artık muayene almıyormuş. Sırf o doktor için gitmiştim devlet hastanesine. Devlet hastanesi normal doğum destekliyor zaten. Benim doğumumu yaptıran ebeler gayet iyilerdi. Doktorumda geldi doğuma. Memnun kalmıştım. Sıkıntı yaşadığım tek şey dikiş atarken uyuşturmamışlardı. Doktoruma neden böyle yapıldığını sormuştum kontrole gittiğimde. Uyuşturunca o bölge şişiyor ve şişken dikiş atılırsa eğer iğnenin etkisi geçip şişlik indiğinde dikişlerde gevşeme, atma gibi semptomlar gelişiyor buda enfeksiyon kapmaya neden oluyor bölge geç iyileşiyor demişti. Açıklaması mantıklı ama zorlanmıştım şimdi yalan yok. Salih hoca vardı benim zamanımda oda iyi doktor adını çok duydum. Ama hastalarına karşı mesafeli bi doktormuş. Çok konuşmayan felan biriymiş. Yorumlarda gördüm yeni bir kadın doktor gelmiş sanırım hastaneye. Benim zamanımda kadın doktor yoktu nasıl biridir bilemicem. Ama hastane genel olarak doğum konusunda iyi devlet hastanelerine göre