Medilifegun teşekkür ederim, bazı yorumlarda içi diğer arabalara göre dar ve bebek büyüdükçe tentesine kafası değiyo rahatsız oluyor gibi yorumlar okumustum, iç derinliği yeterli mi sizce, ilk bebeğim benimde pek tecrübem yok uzun vadede kullanılacak bir araç mı en azından 2 yasına kadar