Kbr_ozgr Kızlar 🙋♀️ Merhaba 17 haftadayım çok şükür bu günlere geldım ama bu hafta aşırı derecede iştahsızlık var yüzüm fln çok kötü oldu kendımı kötü hıssedıyorum çok sebebi ne bılmıyorım sizce ne tür cilt bakımı yapmam lazım 🙏
sinefil Kbr_ozgr Yani sizin öyle midir bilmem ama benim cildim dengeli beslenme ve duzenli egzersiz yaptığım dönemler ışıl ışıl oluyor belki beslenmeden kaynaklıdır