Merhaba kızlar, çatı muayenesinde çok fazla acı hissettim, hatta tam muayene olamadım. Eline kan geldi ebenin. Kendimi kastığımı söyledi. Ama elini ilk sokma anında hiçbir kasmam olmadı ilerletirken yanma, sızı hissettiğim anda kastım kendimi. Sizce kendimi kasmam haricinde başka ne gibi sebepler olabilir yanma hissetmemde.. Yardımcı olursanız çok sevinirim