Bi ara karnımda ve göğsümde çok kaşıntı oluyordu , doktora sordgumda normal vücudun degısıyor dedı ama göğüslerdeki kaşıntı durmadı her gun nemlendiriyorum , hatta kullandgm iç çamaşırlarında değiştirdm pamuklu ve daha rahat hepsi yinede kaşınti oluyor bu normal mi , yaşayan var mı . Yada şu iyi gelır dedıgınız birşey var mı 🌸