Yigitkeriminannesi valla canım su sıkıntı durum ben 14 gündür hastane de yatıyorum , suyum az olduğu için kaç kez alttan muane vs edildi ama korkunun ecele faydası yok , amnisure testim negatif çıktı benim sorun yok suyum da gelmedi ama sebepsiz 1 hafta içinde suyum azaldı 1 hafta önce bir şey yoktu 1 hafta sonra çok azalmış dediler , 33+2 yim, su bir anda azalabilir ve bu durum ne yazık ki hayati de olabilir diyor doktorlar , benim de hareklerinde sıkıntı yok bebeğin , nst iyi her şey yolunda ama suyun az olması sakıncalı. Bana doğuma kadar hastanede yatacaksın 37. Hafta da da doğuracağız dediler . Lütfen ihmal etme kal hastanede , ne gerekiyorsa yapsınlar 🙏🏻