Merhabalar bugün 37.haftamıza girdik Allah’ın izniyle ama iki gündür müthiş bir mide bulantısı var su içsem bile kendimi kötü hissediyorum 😞 ilk beş ay da bulantı kusma yaşadım sanki başa döndüm ya 😞 benim gibi olan anne adayları var mı mide bulantısı doğum belirtisi diye de duymuştum bi sitede 🤔