Aysaydn Kızlar ben tam 21 haftalık hamileyim en son 19 haftalıkken kontrole gittik tansiyonum yüksek çıktığı için tahlillerle falan uğraştık doktorumdan detaylı ultrason için bilgi almayı unuttum 😔 şimdi detaylı ultrason için tekrar kadın doğuma muayene olmak zorundamıyım yoksa direk radyolojiden randevu alıp sonuçlarla mi kadın doğum doktoruna gitmem gerekir🤔
Deletedmom206 Aysaydn canim evet ilk önce kadın doğumuna görünmen daha sonra onlar senı yönlendiriyor
NaimeYilmaz Aysaydn perinatoloğa görünmelisiniz herhangi bir yerde yaptırıp doktora sonucları goturmenız yeterlı
Deletedmom206 Aysaydn sanirim devlet hastanesinde çektireceksin çünkü ben ilk hetapta devlete gidiyordum öyle yapiliyor
Aysaydn Özel hastaneye gidiyorum .. ve gittiğim hastanede maalesef perinatolog yok detaylı ultrasonu radyoloji doktoru yapıyomuş 😔
MerveSara Gerek yok tatlım, direkt detaylı için ilgili doktordan randevu al, sonuçlarla birlikte de kendi doktoruna git .🤗 Benim doktorum 16.haftada gittiğim zaman bir ay sonra gel , benden önce detaylıya gir, sonuçları getir demişti .
Aysaydn MerveSara öyle yapayım çünkü sadece bilgi almak için bi de kadın doğum ücreti vermek istemiyorum sonuçlarla beraber kontrol günümde gideyim çok teşekkür ederim 😊